1-    فقط آب معدنی بخورین چون کلاس داره !!!!

 

2-    برای هر ده انگشت خودتون انگشترهای نگین دار بخرین ( حالا هر رنگی ) چون کلاس داره !!!!

 

3-    یکی دو تا از کتابهای پائولو کوئیلو رو بخونین و برای دیگرون تعریف کنین ( البته من خودم که سر در نمی آرم ولی مهم نیست ) مهم اینکه کلاس داره !!!!

 

4-    سرپاچه های شلوارتون و آستینهای لباستون رو نخ ، نخ کنین ( حالا مهم نیست که بهتون بگن سرخپوست... ) مهم اینه که کلاس داره !!!!

 

5-    شبانه روز عینک آفتابی به چشماتون بزنین ( مهم نیست هوا ابریه یا بارون میاد ) مهم اینه که کلاس داره !!!!

 

6-    عکسهای دوران بچگیه خودتون رو قاب کنین بزنین به دیوار ( حالا اگه عکساتون خیلی بی ریخت بود مشکلی نیست از عکسهای دیگرون می تونید استفاده کنین ) آخه کی به کیه!! مهم اینه که کلاس داره !!!!

 

7-    وقتی می خواین از خونه برین بیرون هف هش تا کتاب بزگ و قطور بگیرید دستتون   ( هرچی کتابها بزرگتر باشه بهتره فکر اینو که دستاتون خسته میشه نکنین ) مهم اینه که کلاس داره !!!!

 

8-    اگه پاچه های شلوارتون بلنده تاش بزنین (  البته دیگه الان تمام شلوارا کوتاه هستن ) مهم نیست که بهتون بگن داره میره فرش بشوره!! مهم اینه که کلاس داره !!!!